Bron: Pilz Nederland
Weblogposting | Datum: 03-03-2016


Pilz gecodeerde veiligheidsschakelaars - Nu in smalle bouwvorm




De gecodeerde veiligheidsschakelaar PSENcode biedt de hoogste bescherming tegen manipulatie in een kleine ruimte en wordt gebruikt om deuren, kleppen en kappen te beveiligen.

De veiligheidsschakelaars PSENcode in de smalle uitvoering wordt gekenmerkt door een zeer platte behuizing. Daarnaast heeft hij verschillende bedieningsrichtingen en kan hij flexibel worden gebruikt. Machineconstructeurs hebben met de PSENcode (en PSENmag) van Pilz de beste keuze voor scheidende veiligheidsvoorzieningen in handen.

De voordelen:
  • Maximale bescherming tegen manipulatie dankzij RFID-transpondertechnologie
  • Maximale veiligheid tot PL e met een veiligheidsschakelaar
  • Vereenvoudiging van de constructie
    • één inbouwbaat (boorafstand, inbouwdiepte en -breedte) voor magnetische- en RFID-veiligheidsschakelaars
  • Flexibel en ruimtebesparende installatie dankzij
    • geringe inbouwdiepte 13 mm (M8 variant) en 19 mm (M 12 variant)
    • snellere reactietijden
    • maximaal 4 bedienings- en aanrijdrichtingen en 2 verschillende schakelafstanden
De PSENcode gecodeerde veiligheidsschakelaars zijn snel een eenvoudig te bestellen in de Pilz E-Shop.


Deel dit artikel:                   





ProRail test oversteekhulp bij overweg in Haarlem
Nieuwsbericht
Nieuwe vervoerder Budel - Weert
Nieuwsbericht
Na 21 jaar maakt Railpocket plaats voor vernieuwing
Nieuwsbericht
ProRail werkt toe naar ingebruikname station Zwolle Stadshagen
Nieuwsbericht
Nieuw! Pilz Veiligheidsschakelmat
Weblogposting
NS zal in de toekomst weer meebieden op regionale spoorconcessies
Nieuwsbericht
Treinreizen in 2017, een terugblik met cijfers
Nieuwsbericht
In beeld: het jaar 2017 van ProRail
Nieuwsbericht
Goed voornemen ProRail: proef met zelfrijdende treinen in 2018
Nieuwsbericht
Vrijspraak in strafzaak aanbesteding OV Limburg
Nieuwsbericht
Spoorveiligheid in Nederland hoog
Nieuwsbericht
Het Nederlandse spoor presteert gewoon goed!
Nieuwsbericht
ProRail stuurt beheerplan 2018 naar Tweede Kamer
Nieuwsbericht
Ombouw Hoekse Lijn vertraagd
Nieuwsbericht
Laatste Open Dag Noord/Zuidlijn op 20 januari 2018
Nieuwsbericht
Findings of the INTERMAT Construction Observatory
Weblogposting
Nederland ontvangt 82,8 mln Europese bijdrage voor infrastructuur
Nieuwsbericht
Honderden miljoenen voor toekomstbestendige infrastructuur
Nieuwsbericht
Dienstregeling 2018 van start in de sneeuw
Nieuwsbericht
Pier Eringa: "Meer goederen over het spoor"
Nieuwsbericht
ProRail test nieuw type geluidsscherm in Susteren
Nieuwsbericht
Station Zwolle Stadshagen later in gebruik
Nieuwsbericht
Save the Date - Control Room Event 2018 van 10 tot en met 13 april 2018
Weblogposting








[Banners]